مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 09:552023-03-15اجتماعي

خبر خوش طرح ترافیک برای رانندگان


معاون بهره برداری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تخفیف 30 درصدی بدهی عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا تا پایان فروردین 1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عمار سعیدیان فر معاون بهره برداری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر و با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران برای تخفیف عوارض طرح ترافیک گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، شهروندانی که بدهی عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا خودرو خود را تا پایان فروردین 1402 تسویه کنند مشمول 30 درصد تخفیف خواهند شد.

معاون بهره برداری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی یا اپلیکیشن تهران من یا سایر درگاه های معتبر که سرویس پرداخت بدهی طرح ترافیک دارند، بدهی تردد خودرو در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا را تسویه و از تخفیف 30 درصدی در پرداخت استفاده کنند.

سعیدیان فر تاکید کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران پایان فرصت استفاده از تسهیلات مذکور، 31 فروردین ماه سال 1402 خواهد بود و این زمان قابل تمدید نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش طرح ترافیک برای رانندگان

خبر خوش طرح ترافیک برای رانندگان