مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 16:252023-03-09سياسي

کشف توطئه ها رسالت سربازان گمنام امام عصر(عج) است


استاندار سمنان طی پیامی ضمن گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، کشف توطئه های پرشمار بدخواهان نظام را رسالت این افراد دانست.

- سمنان- استاندار سمنان طی پیامی ضمن گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، کشف توطئه های پرشمار بدخواهان نظام را رسالت این افراد دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان با انتشار پیامی، ولادت با سعادت منجی عالم بشریت و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت و نوشت: نام گذاری خجسته سالروز ولادت امید بخش دل های منتظران حضرت مهدی (عج) بنام سربازان گمنام امام زمان (عج)، نشان از جایگاه رفیع و مقام این سربازان و جان برکفان وطن دارد.

به راستی که انتظار فرج از عوامل تحقق ظهور حضرت ولی عصر (عج) و قدم گذاشتن در این راه از وظایف هر انسان آزاده ای است که برای اشاعه صلح و خوبی در دنیا تلاش می کند.

در این پیام آمده است: بی اثر سازی تلاش عوامل نفوذ و کشف توطئه های بی شمار بد خواهان و خنّاسان این نظام مقدس؛ اقدام ارزشمند و پر بهایی است که با تلاش شبانه روزی این چشمان بیدار و سربازان سرافراز به خوبی به فرجام رسیده و به لطف حضرت سبحان و جهد و جهاد این دلیر مردان از هر گونه آسیب و گزندی مصون بوده و بر خلاف بسیاری از کشورهای منطقه در آرامش کامل و امنیت ستودنی؛ همچنان با اقتدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف توطئه ها رسالت سربازان گمنام امام عصر(عج) است

کشف توطئه ها رسالت سربازان گمنام امام عصر(عج) است