مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 08:252023-03-04سياسي

آقای ضرغامی؛ آیا مثال قحط بود؟!


 در واقع عضو کابینه آقای رییسی اذعان دارد که داشتن سیم کارتی که بتوان با آن پلتفرم های معروف و پرکابرد جهانی مانند اینستاگرام و واتساپ را باز کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عصر ایران در واکنش به صحبت اخیر ضرغامی درباره سیم کارت گردشگران خارجی نوشت: آقای سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشته است که طرح دادن سیم کارت به گردشگران خارجی که بتوانند بدون فیلترشکن وارد اینستاگرام و واتساپ و سایر سکو های بین المللی شوند، ایده او بوده است و پیگیرش هم هست.

درباره این طرح، پیشتر نوشته و آن را نوعی کاپیتولاسیون ایننترنتی دانسته ایم که خارجی ها را در خود ایران بر ایرانی ها برتری می دهد.

در این نوشتار، اما به 4 بند از سخنان آقای وزیر می پردازیم: 1 - جناب وزیر گفته است: باید حداقل خدمات و سرویس ها به گردشگران خارجی داده بشود.

و ما می گوییم: باید حد اقلی از خدمات و سرویس ها به مردم ایران هم داده شود.

  در واقع عضو کابینه آقای رییسی اذعان دارد که داشتن سیم کارتی که بتوان با آن پلتفرم های معروف و پرکابرد جهانی مانند اینستاگرام و واتساپ را باز کرد، جزو حداقل ها ست و متاسفانه دولت مستقر، همین حداقل ها را نیز از مردم این کشور دریغ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای ضرغامی؛ آیا مثال قحط بود؟!

آقای ضرغامی؛ آیا مثال قحط بود؟!