مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 16:002023-03-13سياسي

دستگاه ها مردم را از پیشرفت پروژه های عمرانی مطلع کنند


معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی اطلاع مردم از جزییات پروژه های عمرانی را عامل مشارکت مردم دانست و گفت: دستگاه ها پیشرفت پروژه ها را اطلاع رسانی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن ناهیدی ظهر دو شنبه در شورای اطلاع رسانی خراسان شمالی اظهار داشت: پیوست رسانه ای برای پروژه های عمرانی و ملی استان امری ضروری است زیرا با این پیوست شاهد همراهی، مشارکت و مطالبه گری مردم خواهیم بود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی یکی از راه های پاسخ دادن دستگاه های اجرایی را اطلاع رسانی به مردم دانست و افزود: با اطلاع رسانی های به موقع همراهی مردم سرعت پروژه ها را بیشتر خواهد کرد و میزان تعامل با مردم هم افزایش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: دولت دنبال بهره وری و به اشتراک گذاشتن منافع با مردم است لذا دستگاه های اجرایی با شناسایی پروژه های نیمه تمام می توان آن را به مردم واگذار کرد.

ناهیدی در خصوص آسیب های مواد مخدر و نقش مهم اطلاع رسانی در این حوزه نیز گفت: تخصیص اعتبار به ماده 15 و 16، اجرای طرح یاریگران زندگی، بازرسی در ورودی های استان از مهم ترین اقدامات است که انعکاس آن توسط صدا و سیما و رسانه ها موجب فرهنگ سازی خواهد شد.

وی در ارتباط با بدحالی اخیر دانش آموزان مدارس نیز گفت: این موضوع کنترل و مدیریت شده و خوشبختانه تاکنون گزارش دیگری اعلام نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها مردم را از پیشرفت پروژه های عمرانی مطلع کنند

دستگاه ها مردم را از پیشرفت پروژه های عمرانی مطلع کنند