مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 09:402023-03-11ورزشي

اعزام تیراندازان به هند هم لغو شد/رسولی: منابع مالی که می خواستیم تأمین نشد


مسئول سازمان تیم های ملی تیراندازی با تفنگ گفت: با توجه شرایط ارزی موجود در کشور منابع مالی مورد نظر فدراسیون تأمین نشد و اعزام تیراندازان به هند لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ناصر رسولی در خصوص آخرین وضعیت اعزام تیم های ملی تیراندازی به جام جهانی هندوستان، اظهار داشت: برای حضور در جام جهانی تفنگ و تپانچه در بوپال هندوستان اردوهای تیم ملی با حضور تعداد زیادی  از تیراندازان از دی ماه آغاز شد و مربیان برای این اردو برنامه های خاص و ویژه ای را در نظر گرفتند.

برای مثال اردوی تپانچه در دو مقطع خارج از تهران و در خراسان رضوی و هرمزگان برگزار شد که جا دارد از روسای هیات های استانی و همکاران آنها به خاطر میزبانی و برنامه هایی که در جهت بهتر برگزار شدن اردو داشتند تشکر کنیم.

وی در ادامه افزود: بخشی از اردوها در تهران با برنامه ریزی ویژه مربیان پیگیری شد و برای مشخص شدن نفرات اعزامی، اواسط بهمن ماه سه رکوردگیری در تپانچه و همین تعداد را در تفنگ داشتیم و نفرات اعزامی با توجه به شیوه نامه ها معین شدند.

بر همین اساس در تپانچه جواد فروغی، وحید گلخندان، محمد رسول عفتی، گلنوش سبقت الهی و هانیه رستمیان و در تفنگ امیرمحمد نکونام، پوریا نوروزیان، نجمه خدمتی، الهه احمدی و فاطمه امینی در رکوردگیری ها انتخاب و ثبت نام انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیراندازان به هند هم لغو شد/رسولی: منابع مالی که می خواستیم تأمین نشد

اعزام تیراندازان به هند هم لغو شد/رسولی: منابع مالی که می خواستیم تأمین نشد