مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 15:222023-03-06سياسي

سالانه یک و نیم میلیون هکتار از جنگل ها و مراتع به بیابان تبدیل می شود


 رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت:  به صورت تقریبی سالانه یک و نیم میلیون هکتار از مراتع، منابع طبیعی و جنگل های ما به بیابان تبدیل می شوند.

- ایسنا/البرز  رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت:  به صورت تقریبی سالانه یک و نیم میلیون هکتار از مراتع، منابع طبیعی و جنگل های ما به بیابان تبدیل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد عسگری در همایش منابع طبیعی، محیط زیست و مسئولیت اجتماعی که روز دوشنبه 15 اسفند در تالار اجتماعات امام خمینی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: در صورت نبود برنامه ریزی برای مدیریت جنگل ها در کشور با بحران مواجه می شویم.

ارزبری در صنعت چوب بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه دانش بنیان کردن کشاورزی جزو اولویت هاست، گفت: مجموعا 13 هزار عضو هیات علمی و 250 هزار فارغ التحصیل در رشته های کشاورزی در مقاطع مختلف وجود دارد اما خروجی مناسبی نداشته ایم.

اکنون در حوزه علمی برای ارتقا حوزه کشاورزی فقط به ارائه مقاله اکتفا شده، در حالی که تنها مقاله مشکل را حل نمی کند بلکه فارغ التحصیلان باید دوره های کارورزی را در میدان عمل گذرانده و خروجی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه یک و نیم میلیون هکتار از جنگل ها و مراتع به بیابان تبدیل می شود

سالانه یک و نیم میلیون هکتار از جنگل ها و مراتع به بیابان تبدیل می شود