مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 19:502023-03-15سياسي

82 هزار سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در کشور توزیع شد


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از اهدای 82 هزار سری جهیزیه به مدد جویان تحت حمایت در سراسر کشور خبر داد.

- نکا- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از اهدای 82 هزار سری جهیزیه به مدد جویان تحت حمایت در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خدرویسی شامگاه چهارشنبه در رزمایش مواسات و همدلی در بوستان شهدای گمنام نکا گفت: در همه سرفصل های خدمتی و توجه به محرومین از جمله اشتغال، مازندران به عنوان استان برتر در حوزه خدمات رسانی کشور شناخته شد.

وی افزود: در جشن عزت و افتخار کمیته امداد تا کنون 82 هزار سری جهیزیه و با لحاظ قرار دادن 410 هزار قلم کالای ایرانی بین مددجویان توزیع شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع چند میلیون بسته معیشتی، افتتاح و بهره برداری 10 هزار واحد مسکن محرومین و ایجاد 410 هزار فرصت شغلی از جمله اقدامات خدماتی و عمرانی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح کشور برشمرد.

این مسئول همچنین از 120 خدمت برای محرومین توسط این نهاد حمایتی خبر داد و همچنین متذکر شد: ماهانه بیش از 20 هزار میلیارد تومان به صورت نقدی به حساب مدد جویان واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82 هزار سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در کشور توزیع شد

82 هزار سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در کشور توزیع شد