مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 07:402023-03-14اقتصادي

اضافه شدن سهمیه حق پرستاری کودکان معلول در همدان


مدیرکل بهزیستی استان همدان از اضافه شدن سهمیه حق پرستاری کودکان معلول در همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر پشت نوبت دریافت مستمری بهزیستی نداریم.

- مهدی شاهقدمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در پاسخ به گلایه هایی مبنی بر اینکه چرا بهزیستی حق و حقوق پرستاری کودکان معلول را واریز نمی کند، در حالی که این قشر به حمایت بیشتری نسبت به سایر افراد نیاز دارند اظهار کرد: پرداخت حق پرستاری در کشور محدودیت دارد و در حال حاضر تقریبا 2 هزار و 800 نفر در استان پشت نوبت هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال با پیگیری توانستیم 210 مورد حق پرستاری را به سهمیه موجود اضافه کنیم گفت: مرتب در حال پیگیری و رایزنی هستیم که از طریق کشور این موضوع حل شود و تعداد بیشتری حق پرستاری دریافت کنند .

مدیرکل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه امسال تقریبا 5 هزار نفر مستمری  اضافه شده است عنوان کرد: از 16 هزار مستمری به 21 هزار مورد رسیده ایم که این مهم حائز اهمیت است و با پیگیری هایی توانستیم محقق کنیم.

وی با تاکید به اینکه در حال حاضر در استان همدان پشت نوبت مستمری نداریم عنوان کرد: حق پرستاری علاوه بر مستمری است که به تعدادی از افراد تعلق می گیرد و این افراد هم در سامانه ثبت نام کرده اند و در نوبت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن سهمیه حق پرستاری کودکان معلول در همدان

اضافه شدن سهمیه حق پرستاری کودکان معلول در همدان