مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 11:152023-03-20اجتماعي

اجرای برنامه «سال نو، قصه نو» در ایام عید


مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران گفت: برنامه «سال نو، قصه نو» با موضوعات و اهداف آموزشی شاد و با نشاط برای کودکان و نوجوانان در ایام عید اجرا می شود.

- مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران گفت: برنامه سال نو، قصه نو با موضوعات و اهداف آموزشی شاد و با نشاط برای کودکان و نوجوانان در ایام عید اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سال نو، قصه نو عنوان ویژه برنامه ای است که با مشارکت حوزه هنری کودک و نوجوان و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل آموزش های شهروندی زیر مجموعه برنامه های بهار در بهار از روز جمعه 26 اسفند ماه کار خود را در تهران آغاز کرد.

مهدی امیری مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران یکی از مسئولین برنامه ریزی این کاروان شادی است که در میدان حضرت ولی عصر (عج) با اجرای برنامه های متنوعی کار خود را آغاز کرد.

به بهانه برپایی کاروان شادی سال نو، قصه نو با این مدیر فرهنگی و آموزشی پایتخت کشور به گفتگو نشستیم که شرح آن در ادامه می آید: * آقای امیری لطفاً در ابتدا کمی در مورد مجموعه برنامه های سال نو، قصه نو برایمان توضیح دهید؟ از آنجایی که در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان هستیم مجموعه برنامه های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی را به منظور میزبانی هرچه بهتر از شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی پایتخت با همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه «سال نو، قصه نو» در ایام عید

اجرای برنامه «سال نو، قصه نو» در ایام عید