مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 16:552023-03-12حوادث

استقرار نیرو و خودروهای آتش نشانی در 30 نقطه اطراف حرم مطهر رضوی


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در ایام پایان سال و نوروز 1402 در 30 نقطه اطراف حرم مطهر رضوی نیرو و خودروهای مجهز آتش نشانی مستقر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید فرهادی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به برنامه های سازمان آتش نشانی در ایام پایان سال و همچنین استقبال از بهار اشاره و اظهار کرد: در 30 نقطه اطراف حرم نیز نیرو و خودروهای آتش نشانی مستقر می شوند و در کنار این موضوع از 25 اسفند تا 15 فروردین نیز در حدود 10 نقطه ثابت در ورودی های شهر و اماکن مختلف استقرار نیرو خواهیم داشت.

فرهادی در خصوص فعالیت های سازمان آتش نشانی در بافت پیرامونی حرم مطهر با توجه به تمرکز اماکن اقامتی و تجارتی گفت: اطراف حرم مطهر 9 ایستگاه عملیاتی وجود دارد که با خودروهای سبک، موتورسیکلت و موتور چهارچرخ در کوچه ها خدمت رسانی می کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد بیان کرد: برای تقویت این ایستگاه ها امسال در نیمه اول سال قرارداد تهیه خودروی چهارچرخ دیگری بسته می شود و در نیمه دوم نیز 6 دستگاه دیگر خریداری خواهد شد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه نوروز 1401 حادثه خاصی رخ نداد و برای بهار 1402 نیز از تمامی پارک ها و سوله های اسکان بازدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار نیرو و خودروهای آتش نشانی در 30 نقطه اطراف حرم مطهر رضوی

استقرار نیرو و خودروهای آتش نشانی در 30 نقطه اطراف حرم مطهر رضوی