مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 13:002023-03-11سياسي

راهیان نور یک مسیر عرفانی است


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان «راهیان نور» را یک مسیر عرفانی اعلام کرد و گفت: فراهم شدن زیرساخت های لازم برای استفاده آحاد عمومی جامعه از راهیان نور در اولویت قرار دارد.

- اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان راهیان نور را یک مسیر عرفانی اعلام کرد و گفت: فراهم شدن زیرساخت های لازم برای استفاده آحاد عمومی جامعه از راهیان نور در اولویت قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز شنبه در حاشیه همایش روز ملی راهیان نور استان خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: رهاورد راهیان نور یکی از مقاطع بسیار مهمی است که هر ساله در این ایام رخ می دهد و افراد بسیاری از سراسر کشور برای زیارت مناطق عملیاتی در خوزستان حضور پیدا می کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اضافه کرد: امسال حجم بیشتری از جمعیت راهیان نور در یادمان ها حضور پیدا می کنند؛ همچنین در بخش دانشجویی و دانش آموزی امسال نسبت به سال های قبل جمعیت حاضران افزایش و از نظر کمی و کیفی شاهد روند افزایشی وضعیت هستیم.

وی تاکید کرد: فراهم شدن زیرساخت های لازم برای استفاده آحاد عمومی جامعه از راهیان نور یکی از نکات مهمی بود که در اولویت قرار گرفت؛ در یادمان ها اقدامات خیلی بهتر و بیشتری صورت گرفته تا زائران از فضای معنوی یادمان های دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور یک مسیر عرفانی است

راهیان نور یک مسیر عرفانی است