مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 15:502023-03-10سياسي

مسئولان پیگیر تامین اعتبار پروژه افزایش سرانه فضای سبز باشند


مسئولان شهرستان و استان در راستای قول وزیر جهاد کشاورزی برای اجرای پروژه توسعه فضای سبز پیگیر تامین اعتبار این پروژه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های امروز نماز جمعه خلخال با بیان اینکه کاشت هر اصله نهال کمک به جلوگیری از آلودگی هوای جامعه ای است که در آن زندگی می کنیم، اظهار کرد: مسئولان شهرستان و استان در راستای قول وزیر جهاد کشاورزی برای اجرای پروژه توسعه فضای سبز پیگیر تأمین اعتبار این پروژه باشند.

وی با تبریک و گرامیداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی اضافه کرد: منابع طبیعی موهبت الهی است و همه وظیفه دارند تا در حفظ و نگهداری این موهبت الهی دولت را یاری کنند.

امام جمعه شهرستان خلخال همچنین با اشاره به تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقابله با دسیسه های دشمن افزود: امروز یکی از عوامل مهم در توسعه وجود امنیت در یک جامعه است که خوشبختانه امنیت امروز ایران اسلامی به برکت تلاش ها و فداکاری های سربازان گمنام امام زمان (عج) تأمین شده است.

حجت الاسلام اسدی شهادت را هدیه ای بزرگ از طرف خداوند به افرادی دانست که لیاقت این هدیه را دارند و افزود: شهدا چشم و چراغ مردم و چراغ هدایت جوامع بوده و احیای نام شهدا احیای جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان پیگیر تامین اعتبار پروژه افزایش سرانه فضای سبز باشند

مسئولان پیگیر تامین اعتبار پروژه افزایش سرانه فضای سبز باشند