مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 15:502023-03-09فرهنگي

برگزیدگان جشنواره فیلم مقاومت معرفی شدند


آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در عرشه ناو شهید رودکی عسلویه با حضور فرمانده کل سپاه و با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بر اساس رأی داوران جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در بخش بهترین پژوهش نقد، سیدمحمد سلیمانی تقدیر و شیرین زارع پور برگزیده این بخش شد، همچنین فروز باوفا نیز در بخش پایان نامه تقدیر و امیرعباس محمدی فشارکی به عنوان برگزیده معرفی شد.

الناز سعادت دوست، حسین رسولی، سعید خیری، آراز جعفرپور، سروش کشاورز و آنیسا هراتی پور به عنوان برگزیده در بخش نسل روایت (جایزه شهید محسن حججی) معرفی شدند.

در بخش چشم انداز فیلم های کوتاه با هزینه کم این جشنواره نیز جمال احمدی و محمد علیزاده برگزیده شدند و جایزه فیلم بلند اقتصادی (با هزینه کم) هم به محمدحسین حقیقت تعلق گرفت.

در بخش بهترین فیلم داستانی کوتاه نسل روایت اثری برگزیده نشد اما محمد مجید پور برگزیده مستند کوتاه شد اما در بخش پویانمایی نسل روایت، معصومه عرب خانی تقدیر و احمد حیدریان برگزیده شد و جایزه امیدبخش ترین فیلم بخش نسل روایت هم به فاطمه قربانعلی اهدا شد.

در بخش جهان بدون اسراییل (جایزه شهید عماد مغنیه)، در قسمت مستند بلند، از احسان شادمانی و عامر شمالی تقدیر شد و جایزه بهترین مستند بلند هم به عبدالرضا پناهی داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره فیلم مقاومت معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره فیلم مقاومت معرفی شدند