مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 09:452023-03-17فرهنگي

مرور اخبار کتاب و نشر در آخرین هفته سال 1401


اعلام محل برگزاری سی وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران و اعلام خبر احداث کارخانه تولید کاغذ در ونزوئلا از جمله اخبار مهم هفته گذشته حوزه کتاب و ادبیات هستند.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: در آخرین گزارش مرور اخبار مهم حوزه کتاب و ادبیات در سالی که گذشت به شش خبر مهم پرداخته ایم.

اعلام محل برگزاری سی وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران، یکی از مهم ترین رویدادهای هفته گذشته است که در این گزارشی نگاهی به آن داشته ایم.

امضای تفاهمنامه خانه کتاب و انجمن سینمای جوان، احداث کارخانه کاغذ در ونزوئلا، تمدید فراخوان جشنواره خاتم، افزایش سه میلیونی کتاب در کتابخانه های کانون و هم افزایی میان نهاد کتابخانه ها و کانون نیز از جمله خبرهای دیگری است که در این گزارش به آن ها پرداخته ایم.

مشروح این گزارش را در ادامه می خوانید: تمدید فراخوان جشنواره خاتم مهلت فراخوان هشتمین جشنواره داستان کوتاه خاتم با محوریت سیره پیامبر اکرم (ص) با همکاری کانون پرورش فکری و دفتر نشر فرهنگ اسلامی تا چهارم اردیبهشت 1402، تمدید شد.

شرایط شرکت در جشنواره هشتم، موضوع داستان و روایت داستانی با الهام از بینش، روش، کنش و منش پیامبر اکرم (ص) در رفتار انسان امروز با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور اخبار کتاب و نشر در آخرین هفته سال 1401

مرور اخبار کتاب و نشر در آخرین هفته سال 1401