مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 13:052023-03-04اقتصادي

کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی به سبد کودی کشاورزان اضافه شد


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: برای نخستین بار کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی در راستای افزایش عملکرد تولید به سبد کودی و توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اضافه شد.

- ایسنا/همدان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: برای نخستین بار کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی در راستای افزایش عملکرد تولید به سبد کودی و توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اضافه شد.

بهروز الیاسی اظهار کرد: با تعاملات میان معاونت زراعت وزارت جهادکشاورزی و مؤسسه تحقیقات خاک و آب، کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی مانند کود آلی فسفاته و کود میکروبی فسفاته به سبد کودی این شرکت افزوده شده است.

وی تصریح کرد: امسال شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان مبادرت به تولید کودهای غیرشیمیایی و جدید کرده است.

وی با بیان اینکه اکنون این شرکت با 13 شرکت دانش بنیان قرارداد منعقد کرده است تا 83 محصول کودی تولیدی در اختیار کشاورزان قرار گیرد، افزود: کودهای غیرشیمیایی دو بخش هستند؛ یک بخش از این کودها، یارانه ای و بخش دیگر غیریارانه ای هستند و در میان کشاورزان توزیع می شود.

الیاسی خاطرنشان کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان در تعاملات و مشورت های فنی، همواره جای کودهای آلی و غیرشیمیایی را خالی احساس می کرد، از این رو تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی به سبد کودی کشاورزان اضافه شد

کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی به سبد کودی کشاورزان اضافه شد