مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 23:152023-03-15اجتماعي

حل شدن فاینانس خط 2 مترو تبریز/ آغاز عملیات عمرانی خط 3 تبریز در سال آینده


استاندار آذربایجان شرقی از حل شدن فاینانس خط 2 مترو تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امشب در آیین افتتاح از ایستگاه قونقا قطار شهری تبریز ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: امروز با زحمات شبانه روزی کارکنان و مهندسین مجموعه شهرداری تبریز ایستگاه قونقا مورد بهره برداری گرفت  و با این اقدام مثبت شاهد تکمیل  100  درصدی خط یک مترو تبریز و مسافرگیری در 18 ایستگاه این خط خواهیم بود.

استاندار آذربایجان شرقی تکمیل و بهره برداری ایستگاه های خط 1 مترو تبریز را موجب تسهیل در تردد شهروندان و کاهش حجم ترافیکی شهری دانست و گفت: توسعه حمل و نقل عمومی و توجه روز افزون به مترو توان کاهش ترافیک شهر را دارد.

وی با قدردانی از اجرای دقیق و سریع  پروژه عمرانی این ایستگاه علی رغم وجود مشکلات خاطرنشان کرد: جای بسی خرسندی است که در احداث این ایستگاه از معماری ایرانی اسلامی استفاده شده است.

از طرفی  با حل شدن فاینانس خط 2 مترو که با پیگیرهای مستمر به ثمر نشست امیدواریم شاهد  شتاب بیشتر اجرای  این پروژه باشیم و همچنین با عزم راسخ مدیریت شهری در توسعه حمل و نقل عمومی می توان شاهد شروع عملیات عمرانی خط 3 تبریز در سال آینده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل شدن فاینانس خط 2 مترو تبریز/ آغاز عملیات عمرانی خط 3 تبریز در سال آینده

حل شدن فاینانس خط 2 مترو تبریز/ آغاز عملیات عمرانی خط 3 تبریز در سال آینده