مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 10:352023-03-09اجتماعي

ابرهای زمستانی در هوای مازندران سایه انداخته است


براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از امروز پنج شنبه 18 تا سه‏ شنبه 23 اسفند ماه جاری هوای ابری همراه با بارش باران پیش بینی می‏ شود.

- ایسنا/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از امروز پنج شنبه 18 تا سه‏ شنبه 23 اسفند ماه جاری هوای ابری همراه با بارش باران پیش بینی می‏ شود.

طبق اعلام هواشناسی مازندران، امروز 18 اسفندماه در ارتفاعات نیمه غربی، ابری با بارندگی و وزش باد، در مناطق کوهستانی با بارش باران و برف، همچنین در سایر مناطق استان نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.

در روز جمعه 19 اسفند ماه مناطق ساحلی و جلگه ای، ابری با بارش پراکنده باران و در ارتفاعات نیز ابری و مه آلود با بارندگی و وزش باد نسبتاً شدید، همچنین در مناطق کوهستانی با بارش باران و برف همراه است.

روز شنبه 20 اسفند ماه شرایط جوی مازندران ابری، به تدریج با کاهش ابر و افزایش نسبی دما همراه است.

همچنین در روزهای یک‏شنبه و دوشنبه 21 و 22 اسفندماه جاری هوای مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی شده است.

البته در دوشنبه شب و سه‏ شنبه 23 اسفند ماه شرایط جوی در مناطق ساحلی و جلگه ای مازندران ابری همراه با کاهش دما و احتمال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرهای زمستانی در هوای مازندران سایه انداخته است

ابرهای زمستانی در هوای مازندران سایه انداخته است