مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 15:102023-03-18بين الملل

آمریکا چین را به تلاش برای حمایت از کره شمالی انتقاد کرد


آمریکا، چین را متهم کرد که با مسدود کردن پخش اینترنتی نشست غیررسمی اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد به اتهام نقض حقوق بشر توسط پیونگ یانگ، - آمریکا، چین را متهم کرد که با مسدود کردن پخش اینترنتی نشست غیررسمی اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد به اتهام نقض حقوق بشر توسط پیونگ یانگ، تلاش می کند جنایات کره شمالی را از جهان پنهان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل در نشست شورای امنیت که روز جمعه برگزار شد، گفت: برخی از اعضای شورای امنیت به شدت به دنبال حمایت از کره شمالی از مسئولیت پذیری و پاسخگویی هستند.

او با اشاره ای پنهان به چین و روسیه گفت: برخی از اعضای شورا بسیار مایلند رژیم پیونگ یانگ را در برابر پاسخگویی محافظت کنند.

چین و روسیه استدلال می کنند که شورای امنیت 15 عضوی که وظیفه حفظ صلح و امنیت بین المللی را بر عهده دارد، نباید در مورد مسائل حقوق بشر بحث کند.

آنها می گویند که چنین جلساتی باید به سایر نهادهای سازمان ملل مانند شورای حقوق بشر سازمان ملل یا مجمع عمومی سازمان ملل محدود شود هر یک از 15 عضو شورای امنیت باید پیش از پخش مستقیم گفت وگوهای غیررسمی توافق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا چین را به تلاش برای حمایت از کره شمالی انتقاد کرد

آمریکا چین را به تلاش برای حمایت از کره شمالی انتقاد کرد