مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 12:102023-03-09سياسي

ساختمان داروخانه شماره یک دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد


ساختمان داروخانه شماره یک دانشگاه علوم پزشکی به همت رییس دانشکده داروسازی همزمان با سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج) راه اندازی شد.

- بندرعباس - ساختمان داروخانه شماره یک دانشگاه علوم پزشکی به همت رییس دانشکده داروسازی همزمان با سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج) راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داروخانه شبانه روزی دانشگاه با حضور محمد آشوری، احمد مرادی نمایندگان مجلس مردم هرمزگان، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، دکتر جاودان سرپرست دانشکده علوم پزشکی، محمدرضاصفا رییس اتاق بازرگانی هرمزگان، اعضای شورای شهر بندرعباس و جمعی دیگر از مسئولان همزمان با نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت مهدی موعود ع افتتاح شد.

امیدصفا رییس دانشکده داروسازی بندرعباس در این مراسم ضمن تبریک نیمه شعبان، گفت: داروخانه شبانه روزی دانشگاه در سال 1368 به بهره برداری رسید و در حال حاضر با توجه به اینکه 30 سال از فعالیت این مجموعه می گذرد، دیگر امکانات لازم را برای عرضه خدمات نداشت، از این رو تصمیم گرفتیم تا یک دارخونه جدید با استاندارهای جهانی بسازیم.

رییس دانشکده داروسازی بندرعباس ادامه داد: این پروژه از اردیبهشت ماه 1401 آغاز به کار کرد و مساحت آن 640 متر مربع در دو طبقه قرار دارد، طبقه اول با حمایت دو میلیارد تومانی به بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان داروخانه شماره یک دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد

ساختمان داروخانه شماره یک دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد