مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 10:112023-03-09فرهنگي

خاطرات سرتیم حفاظت مسعود رجوی به چاپ دوم رسید


چاپ دوم کتاب «تهران تا تیرانا» شامل خاطرات مسعود خدابنده از اعضای مرکزیت سازمان مجاهدین خلق و سرتیم حفاظت از مسعود و مریم رجوی، با تدوین محمد جعفربگلو توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

- چاپ دوم کتاب تهران تا تیرانا شامل خاطرات مسعود خدابنده از اعضای مرکزیت سازمان مجاهدین خلق و سرتیم حفاظت از مسعود و مریم رجوی، با تدوین محمد جعفربگلو توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چاپ دوم کتاب تهران تا تیرانا شامل خاطرات مسعود خدابنده از اعضای مرکزیت سازمان مجاهدین خلق و سرتیم حفاظت از مسعود و مریم رجوی، با تدوین محمد جعفربگلو، به تازگی در شمارگان هزار نسخه، 160 صفحه و بهای 40 هزار تومان توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

چاپ نخست این کتاب پاییز امسال با شمارگان 1250 نسخه و بهای 50 هزار تومان منتشر شده بود.

سازمان مجاهدین خلق ایران که امروزه با عنوان منافقین شناخته می شود، در حافظه تاریخی ایرانیان یادآور جنایت، ترور، خیانت و وطن فروشی است.

البته تاریخچه مجاهدین حاوی ابعاد گسترده تری است.

این سازمان از بدو تأسیس در میانه دهه 40 تا به امروز که در گوشه ای از خاک آلبانی و تحت حمایت آمریکا ادامه حیات می دهد، منشأ تحولاتی بوده است؛ ترور مستشاران آمریکایی در سال 54، تغییر ایدئولوژی سازمان از اسلام به مارکسیست، تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات سرتیم حفاظت مسعود رجوی به چاپ دوم رسید

خاطرات سرتیم حفاظت مسعود رجوی به چاپ دوم رسید