مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 19:502023-03-02سياسي

ضرورت حفظ بافت روستایی استان تهران/بندر خشک شهریار جدی گرفته شود


استاندار تهران با اشاره به اینکه حفظ بافت روستایی ضروری است گفت: پیشنهاد می کنم بندر خشک را در شهریار جدی بگیرید چرا که در حوزه های باغداری و کشاورزی این ظرفیت وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فخاری عصر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهریار اظهار داشت: شهدای شهرستان شهریار همانند ستاره های درخشانی هستند که اگر امروز خداوند متعال فرصتی برای خدمت داده به خاطر آنها می باشد.

وی با اشاره به شکل گیری نظام های انسانی در جوامع مختلف افزود: امروز در شکل گیری نظام انسانی به حاکمیت ارزش های دینی رسیده ایم و آنچه به عنوان انقلاب اسلامی از آن یاد می کنیم با همه فراز و نشیب ها در مرحله و جایگاه دولت سازی هستیم و آنچه که به عنوان جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم در مسیر تحقق است.

استاندار تهران شورای اداری شهرستان را شورای خادمین ملت دانست و گفت: شورای اداری می بایست با طرح مسائل و مشکلات و ارائه راهکارها بتواند مسیر را فراهم کنند و مشکلات شهریار باید به دست شما حل شود.

فخاری عنوان کرد: جمعیت عنصر اولیه و بسیار مهم هر شهرستانی است، باید شرایط و مسائل را برای خودمان و مردم تحلیل کنیم و از این رهگذر خدمتی فراهم کنیم که برای مردم قابل پذیرش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حفظ بافت روستایی استان تهران/بندر خشک شهریار جدی گرفته شود

ضرورت حفظ بافت روستایی استان تهران/بندر خشک شهریار جدی گرفته شود