مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 11:152023-03-13پزشكي

اوج گیری کرونا در سمنان/ 4 نفر فوت شدند


معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان نسبت به اوج گیری مجدد کرونا در شهرهای تابعه دانشگاه هشدار داد و گفت: در یک هفته اخیر چهار بیمار کرونایی در سمنان جان خود را از دست دادند.

- سعید کساییان در گفتگو با در شهرهای تابعه دانشگاه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه درست است که اکثر افراد فوت شده و حتی بستری در مراقبت های ویژه افراد دارای بیماری زمینه ای و یا سن بالا هستند اما بازهم نباید از خطر بیماری به سادگی گذشت، افزود: بعد از سه ماه که کاهش بستری کرونایی و فوتی ها را داشتیم متأسفانه مجدداً آمار فوتی های کرونایی ما افزایش یافته است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه مشخصاً با پیک کرونایی در استان روبرو هستیم و امیدواریم که تا قبل از تعطیلات عید و ماه رمضان این موضوع فروکش کند، ابراز کرد: می بایست پروتکل های بهداشتی به خصوص رعایت بهداشت و استفاده از ماسک مورد تاکید مردم قرار گیرد.

کساییان با بیان اینکه دوری از جمع ها، حضور در مکان های دارای تهویه و … در زمره دیگر توصیه های ما به مردم استان سمنان است، گفت: متأسفانه برخی افراد علی رغم داشتن علائم بیماری حاد تنفسی مانند کرونا و آنفولانزا و علی رغم نداشتن حال مساعد بازهم به حضور در مجامع عمومی اصرار می ورزند که این سبب می شود افراد بسیاری را گرفتار بیماری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج گیری کرونا در سمنان/ 4 نفر فوت شدند

اوج گیری کرونا در سمنان/ 4 نفر فوت شدند