مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 11:552023-03-08بين الملل

فرار نتانیاهو از دست معترضان برای سفر به ایتالیا


نخست وزیر رژیم صهیونیستی با یک بالگرد اختصاصی، محل اقامت خود در قدس اشغالی را به مقصد فرودگاه بن گوریون ترک می کند تا از آن جا به ایتالیا برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی  امروز (چهارشنبه، 8مارس) محل اقامت خود در قدس اشغالی را به مقصد فرودگاه بن گوریون ترک می کند تا از آن جا به ایتالیا برود.

بازار طبق گزارش پایگاه خبری-تحلیلی روسیا الیوم و به نقل از رسانه های عبری زبان همچون تایمز اسراییل ، نتانیاهو با یک بالگرد اختصاصی به فرودگاه می رود، چرا که انتظار می رود معترضان راه های اصلی و مسیرهای منتهی به فرودگاه را مسدود کنند.

رسانه های عبری گزارش دادند در حالی نخست وزیر تل آویو از سرزمین های اشغالی فرار می کند که سازمان دهندگان جنبش اعتراضی علیه طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو در حال آماده شدن برای برگزاری مراسمی تحت عنوان روز ملی مقاومت در برابر دیکتاتوری برای فردا (پنجشنبه، 9مارس) هستند.

در این گزارش ها آمده است که معترضان قصد دارند جاده های منتهی به فرودگاه بن گوریون را مسدود کنند و این مصادف با روزی است که نتانیاهو می خواهد برای یک سفر رسمی به ایتالیا برود.

به همین خاطر او با هلیکوپتر اقامتگاهپش در قدس اشغالی را به مقصد فرودگاه ترک می کند تا به موانع احتمالی در مسیر جاده ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار نتانیاهو از دست معترضان برای سفر به ایتالیا

فرار نتانیاهو از دست معترضان برای سفر به ایتالیا