مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 12:002023-03-06پزشكي

اجرای طرح پزشک خانواده در تمامی شهرهای زیر 20 هزار نفر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد حسن درخشان اظهار کرد: طرح پزشک خانواده در روستا و شهرهای زیر 20 هزار نفر به منظور عدالت در دسترسی به خدمات درمانی در مناطق تحت پوشش دانشگاه اجرا و برنامه ریزی های لازم برای اجرای این طرح در شهرهای بالای 20 هزار نفر انجام شده است .

مسئول توسعه و ارتقا شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ایجاد خانه ها و مراکز بهداشتی در دورترین و صعب العبور ترین مناطق زمینه دسترسی به خدمات درمانی را فراهم کرده است، خاطر نشان کرد: طرح پزشک خانواده به منظور بررسی شرایط بیمار و ارجاع به موقع آن به سطوح بالاتر تاکنون در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی براساس شرایط بیمار به سطوح بالاتر امکان پذیر است، تصریح کرد: جمعیت عشایری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز با توجه به محل استقرار خود می توانند به نزدیکترین مرکز جامع خدمات سلامت برای دریافت خدمات  درمانی مورد نیاز مراجعه کنند.

محمد حسن درخشان ادامه داد: در حوزه مدیریت بیماری کرونا نیز خوشبختانه در حال حاضر شرایط ثابتی را در میزان مبتلایان و مراجعه کنندگان مشاهده می کنیم اما رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک در فضای سر بسته از اهمیت بالایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پزشک خانواده در تمامی شهرهای زیر 20 هزار نفر

اجرای طرح پزشک خانواده در تمامی شهرهای زیر 20 هزار نفر