مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 18:252023-03-13حوادث

کشف بیش از 350 هزار عدد مواد محترقه در مازندران


جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با توصیه به شهروندان برای کنترل فرزندان خود از آنان درخواست کرد؛ احترام به حقوق همنوعان خود را فراموش نکرده و رفتارهای پرخطر را تفریح به شمار نیاورند تا به خاطر لحظه ای شادی و هیجان کاذب، - حادثه ای ناگوار را برای خود و دیگران رقم نزنند و یا کودکی را تا آخر عمر از دیدن زیبایی ها محروم کنند .

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان در چهارشنبه آخر سال خبرداد و گفت: 352 هزار عدد ماده محترقه در مازندران کشف شد که نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سید موسی حسینی با اشاره به اینکه متاسفانه هرساله در آستانه سال نو، روزهایی سخت و دلهره آور برای بعضی از خانواده ها رقم می خورد، اظهار کرد: به رغم اقدام های پیشگیرانه، باز هم شاهد حوادث ناخوشایندی از سوی هنجار شکنانی هستیم که سالمندان و خردسالان نیز قربانی رفتارهای ناهنجار از سوی آنان می شوند.

وی افزود: در برخورد با اقدامات نامتعارف در چهارشنبه آخر سال که امروزه به صورت یک ناهنجاری اجتماعی در جامعه نمود پیدا کرده است، پلیس به رغم اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی، اجرای طرح های انتظامی و عملیاتی را در دستور کار خود دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 350 هزار عدد مواد محترقه در مازندران

کشف بیش از 350 هزار عدد مواد محترقه در مازندران