مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 23:552023-03-11حوادث

طناب دار در شعله های خونبار!


وقتی با تماس همسایگان سراسیمه و هراسان خودم را به خانه رساندم، هنوز شعله های آتش زبانه می کشید و آتش نشانان در حالی آتش را فرونشاندند که حدود نیمی از منزلم در آتش سوخته بود.

آثار خون روی پتوها دیده می شد و طناب داری هم در سقف اتاق قرار داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ها بخشی از اظهارات زن 37 ساله ای است که به خاطر ترس و وحشت و تهدیدهای هولناک همسرش، به کلانتری پناه آورده بود.

این زن جوان با بیان این که زندگی اش تباه شده است، درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی مشهد گفت: 2 خواهر بزرگ ترم ازدواج کردند و تنها برادرم که از من کوچک تر است، کارتن خواب شد، من هم در حالی تا مقطع راهنمایی تحصیل کردم که از همان دوران نوزادی در میان دود و دم و موادمخدر بزرگ شدم چرا که پدر و مادرم معتاد بودند و مخارج زندگی را با خرید و فروش انواع موادمخدر تامین می کردند اما مدام با یکدیگر درگیر بودند و هیچ تفاهمی با هم نداشتند.

بالاخره کار به جایی رسید که پدرم مادرم را طلاق داد و در حالی که چندین بار سابقه کیفری داشت با زن دیگری ازدواج کرد و به دنبال زندگی خودش رفت.

در این شرایط برادرم که مسیر خلاف را در پیش گرفته بود، از زیر پل ها و پاتوق های خلافکاران سردرآورد و از همان دوران نوجوانی کارتن خواب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طناب دار در شعله های خونبار!

طناب دار در شعله های خونبار!