مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 15:052023-03-18بين الملل

شرکت در نشست شرم الشیخ به معنای قبول جنایات صهیونیست ها است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «داود شهاب» افزود که شرکت در این نشست به مثابه پاداش دادن به رژیم اشغالگر در مقابل جنایت هایش است.

- یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتقاد از حضور تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست امنیتی شرم الشیخ تاکید کرد که این اقدام به معنای قبول جنایت ها و کشتار های رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، داود شهاب افزود که شرکت در این نشست به مثابه پاداش دادن به رژیم اشغالگر در مقابل جنایت هایش است.

شهاب اضافه کرد که از تشکیلات خودگردان فلسطین و طرف های عربی می خواهیم که در این نشست شرکت نکنند و این حداقل موضعی است که می توان در برابر تجاوز های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین اتخاذ کرد.

پیشتر حسین الشیخ دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) اعلام کرد که یک هیات فلسطینی در نشست شرم الشیخ که قرار است فردا (یکشنبه) با حضور هیات های منطقه ای و بین المللی شامل رژیم صهیونیستی، آمریکا و اردن در مصر برگزار شود، مشارکت خواهد کرد.

شبکه کان رژیم صهیونیستی نیز اخیرا اعلام کرد که نشست دیگری مشابه نشست العقبه این بار در شرم الشیخ مصر در روز های آینده برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در نشست شرم الشیخ به معنای قبول جنایات صهیونیست ها است

شرکت در نشست شرم الشیخ به معنای قبول جنایات صهیونیست ها است