مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 16:402023-03-08بين الملل

بیانیه تروییکای اروپایی درباره برنامه هسته ای ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سه کشور اروپایی طرف برجام هفتم مارس 2023 بیانیه مشترکی را درباره «اجرای تعهدات هسته ای ایران در چارچوب برجام» به شورای حکام آژانس اتمی ارائه دادند.

- سه کشور اروپایی طرف برجام بیانیه مشترکی را درباره اجرای تعهدات هسته ای ایران در چارچوب برجام به شورای حکام آژانس اتمی ارائه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سه کشور اروپایی طرف برجام هفتم مارس 2023 بیانیه مشترکی را درباره اجرای تعهدات هسته ای ایران در چارچوب برجام به شورای حکام آژانس اتمی ارائه دادند.

در بیانیه ای که امروز (هشتم مارس، 17 اسفند) روی وبسایت دولت انگلیس قرار گرفته، فرانسه، آلمان و انگلیس از گزارش بی طرف آژانس درباره برنامه هسته ای ایران تشکر کردند و در ادامه از مدیرکل این نهاد خواستند شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی را همچنان در جریان همه فعالیت ها و تحولاتی که نیاز به توضیح از سوی ایران دارد ، قرار دهد.

آن ها در ادامه این بیانیه، ضمن اشاره به سفر رافائل گروسی به ایران و توافقات صورت گرفته، گفتند ما ایران را برای اجرای سریع و کامل اقدامات توافق شده، با توجه به جدی بودن تشدید ادامه دار و شدید برنامه هسته ای آن پاسخگو خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه تروییکای اروپایی درباره برنامه هسته ای ایران

بیانیه تروییکای اروپایی درباره برنامه هسته ای ایران