مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 21:002023-03-18ورزشي

پاس گلی برای یک آشنا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کاسیم پاشا که برای نخستین بار در این فصل علی قلی زاده را در ترکیب ابتدایی داشت، - کاسیم پاشا با پاس گل ستاره ایرانی خود به تساوی مقابل عمرانیه اسپور رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کاسیم پاشا که برای نخستین بار در این فصل علی قلی زاده را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت 14 امروز در استادیوم رجب طیب اردوغان مقابل عمرانیه اسپور قعرنشین قرار گرفت.

علی قلی زاده که پس از انتقال زمستانی از شارلروا بلژیک به کاسیم پاشا، طی سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، امروز در نخستین حضور ثابت خود مقابل عمرانیه اسپور درخشید و توانست تیمش را به گل برساند.

ملی پوش ایرانی کاسیم پاشا که در پُست های وینگر راست و هافبک هجومی بازی می کرد و با دریبل ها و پاس های خود خطرناک نشان می داد، در دقیقه 29 با یک پاس در عمق از میانه زمین به محوطه جریمه عمرانیه اسپور که از بین دو مدافع حریف عبور کرد، به ممدو فال رسید تا این بازیکن گل اول بازی را بزند.

ممدو فال که سه سال در شارلروا بلژیک در کنار علی قلی زاده بازی می کرد و با پاس های او موفق به گلزنی در این تیم شده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاس گلی برای یک آشنا

پاس گلی برای یک آشنا