مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 11:552023-03-17حوادث

دستگیری 10 معتاد متجاهر در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 10 معتاد متجاهر توسط مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد ساکی با اعلام این خبر افزود: مأمورین این یگان در راستای جمع آوری و برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر با تلاش میدانی مؤثر و اعزام گشت های هدفمند در پاتوق ها و مکان های حضور معتادان متجاهر و بلامکان مرحله دیگری از اجرای این طرح را به مرحله اجرا در آوردند.

این مقام مسئول افزود: در همین راستا ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی، تعداد 10 نفر معتاد کارتن خواب توسط مأمورین دستگیر و تحویل مرکز نگهداری معتادین ماده 16 در شهرستان نهاوند شدند.

وی ادامه داد، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان از جمله مطالبات مهم شهروندان و فرماندهی انتظامی است و پلیس با همکاری دستگاه قضایی این طیف افراد سرگردان را که اکثر جرایم خرد به سبب وجود آنها رقم می خورد را جمع آوری و به مراجع قانونی تحویل خواهد داد.

فرمانده انتظامی ملایر در خاتمه با اشاره به اینکه نباید فراموش کنیم که عوارض ناخوشایند و مرگبار مواد مخدر نه تنها سبب نابودی و تباهی انسان می شود بلکه خانواده و به دنبال آن جامعه را نابود می سازد، تصریح کرد: ارتباط مصرف مواد و رفتارهای اعتیاد آمیز با سایر انحرافات مانند خشونت خانگی، کودک آزاری، افزایش آمار طلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 10 معتاد متجاهر در ملایر

دستگیری 10 معتاد متجاهر در ملایر