مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 08:202023-03-04سياسي

آغاز زندگی مشترک زوج دانشجوی گلستانی در جوار شهدای هویزه


زوج دانشجوی گلستانی، برخلاف خیلی از هم سن و سالان خود ترجیح داده اند ازدواج آسان و شهدایی را برکت زندگی شان کنند، برکتی که با نگاه مهربان شهدا در ایام میلاد شاهزاده کربلا حضرت علی اکبر علیه السلام آغاز می شود.

- ایسنا/گلستان زوج دانشجوی گلستانی، برخلاف خیلی از هم سن و سالان خود ترجیح داده اند ازدواج آسان و شهدایی را برکت زندگی شان کنند، برکتی که با نگاه مهربان شهدا در ایام میلاد شاهزاده کربلا حضرت علی اکبر علیه السلام آغاز می شود.

محل مراسم بین مزار شهید علم الهدی و یکی از شهیدان خوشنام هویزه است، سفره عقدی ساده که تشکیل شده از گونی سنگری و ساتن سبز پهن شده روی فرش زمینه لاکی، اینجا خبری از خنچه عقد و گردو و بادام آرایی و دکورهای آنچنانی نیست.

حلقه های ازدواج، مُهر و تسبیح و جانماز؛ در جعبه کوچک چوبی که به آینه ختم می شود؛ سربند سرخ یا مهدی ، چهار عدد سیب سرخ و کاسه ای آب و تکه ای نان، مختصر ملزوماتی است که در کلاه آهنی و چفیه به زیبایی تزیین شده اند و البته چند گل همیشه بهار که احتمالا عروس خانم پیش از آنکه عاقد بپرسد رفته و از باغچه دور قبور شهدا چیده است.

بیش از همه اما قاب شاسی عکس حاج قاسم که در لباس خادمی امام رضا (ع) به عروس و داماد لبخند می زند جلب توجه می کند، این یکی دو روز هویزه حسابی عطر و بوی امام رضا (ع) و خادمانش را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز زندگی مشترک زوج دانشجوی گلستانی در جوار شهدای هویزه

آغاز زندگی مشترک زوج دانشجوی گلستانی در جوار شهدای هویزه