مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 19:102023-03-05سياسي

خدابخشی: مجلس حامی جهاد دانشگاهی است تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود


یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تقویت جهاد دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه گفت: در زمینه ایجاد شبکه ملی پیشگیری و درمان سرطان اقدامات خوبی توسط این نهاد انجام شده ومجلس هم حامی جهاد دانشگاهی است تا خدمات بهتری به مردم ارایه شود.

- یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تقویت جهاد دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه گفت: در زمینه ایجاد شبکه ملی پیشگیری و درمان سرطان اقدامات خوبی توسط این نهاد انجام شده ومجلس هم حامی جهاد دانشگاهی است تا خدمات بهتری به مردم ارایه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد خدابخشی در بازدید از نمایشگاه معرفی گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی که از روز شنبه (13 اسفند) در محل نمایشگاه های مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلاب اسلامی تاکنون خدمات ماندگاری به جامعه علمی کشور ارائه کرذه است، بیان کرد: این نهاد با ایجاد پژوهشکده و پژوهشگاه ها فعالیت های خوبی در سطح کشور دارد که از جمله آنها می توان به حوزه گیاهان دارویی که بسیار مهم و اثرگذار است اشاره کرد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع کشت و فرآوری گیاهان دارویی که از طریق پژوهشکده گیاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدابخشی: مجلس حامی جهاد دانشگاهی است تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود

خدابخشی: مجلس حامی جهاد دانشگاهی است تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود