مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 12:402023-03-12اقتصادي

در برخورد با متخلفان بازار محصولات کشاورزی جدی هستیم


معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در برخورد با متخلفان بازار محصولات کشاورزی جدی هستیم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در برخورد با متخلفان بازار محصولات کشاورزی جدی هستیم.

محمدرضا عباسی، امروز(21اسفند) در گردهمایی مددکاران ترویجی استان کرمانشاه با اشاره به کم بودن نیروهای انسانی سازمان جهاد کشاورزی برای نظارت بر بازار محصولات کشاورزی در استان، گفت: در برخی از شهرستانهای استان تنها دو نفر بازرس داریم، لذا خواستار مشارکت مردم و معرفی متخلفان این حوزه هستیم.

وی گفت: همه باید بازرس و ناظر جهاد کشاورزی بوده و تخلفات واحدهای مرتبط با تهیه و توزیع کالاهای کشاورزی، از نانوایی ها گرفته تا قصابی ها و سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ را به جهادکشاورزی گزارش کنند.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از مردم خواست تا بر کار واحدهای تولیدی نظارت داشته و تخلفات را صرفا با یک پیامک به واحد نظارت و بازرسی کالاهای کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی و یا مدیریت ادارات جهاد کشاورزی شهرستانها و یا سامانه 124 گزارش کنند.

وی با بیان اینکه با هر نوع تخلف مثل گرانفروشی و دیگر تخلفات حوزه های عرضه کالاهای اساسی در استان برخورد جدی می شود، گفت: کافی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برخورد با متخلفان بازار محصولات کشاورزی جدی هستیم

در برخورد با متخلفان بازار محصولات کشاورزی جدی هستیم