مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 05:502023-03-12سياسي

51 مدرسه در آذربایجان غربی میزبان مسافران نوروزی خواهند بود


رییس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تعداد 51 مدرسه با 274 کلاس جهت میزبانی از مسافران نوروزی در آذربایجان غربی پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جلسه کمیته خدمات اسکان و رفاهی ستاد اجرایی خدمات سفر استان به ریاست رضا حیدری، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی و نمایندگان دستگاه های عضو ستاد در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

  معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی در این جلسه اظهار کرد: در ایام نوروز 1402 نظارت ها از اماکن اقامتی سطح استان تشدید شده و با مراکز اقامتی غیرمجاز برخورد خواهد شد.

  رضا حیدری تصریح کرد: در این ایام باید با همکاری دستگاه های عضو، جامعه هتل داران، هتل آپارتمان و مهمان پذیرهای استان نهایت تلاش مان را برای میزبانی شایسته از مسافران انجام دهیم.

  وی گفت: نحوه ارائه خدمات و چگونگی رفتار با مسافران در واحدهای اقامتی موضوع مهمی است که باید مورد توجه جدی قرار گرفته و از افراد آشنا به تشریفات و پروتکل های پذیرایی در این واحدها استفاده شود.

  سعید الهی، رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم در این جلسه ضمن اعلام آمادگی مدارس سطح استان برای اسکان مسافران گفت: 51


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 مدرسه در آذربایجان غربی میزبان مسافران نوروزی خواهند بود

51 مدرسه در آذربایجان غربی میزبان مسافران نوروزی خواهند بود