مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 18:002023-03-14پزشكي

آماده باش کامل اورژانس 115 چهارمحال و بختیاری در چهارشنبه سوری


شهرکرد_رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از آماده باش بیمارستان ها و تکنسین های اورژانس 115 این استان برای ارائه خدمات به مصدومان احتمالی حوادث چهارشنبه سوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود شمسی پور دهکردی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر اتخاذ تدابیر لازم و مراقبت خانواده ها از فرزندانشان برای گذراندن شب بدون حادثه و نگران کننده گفت: در صورت بروز سوختگی ناشی از مواد محترقه استفاده از خمیر دندان، عسل و چیزهای معمول هیچ کدام پایه علمی برای ترمیم زخم ناشی از سوختگی ندارد.

وی بهترین درمان گرفتن محل سوختگی 10 تا 20 دقیقه زیر شیر آب سرد و شست و شوی محل سوختگی عنوان کرد و افزود: در سوختگی های که نیاز به اقدامات بیشتر است و سوختگی های درجه 2 و یا 3 به مراکز درمانی مراجعه نمایید.

شمسی پور اضافه کرد: در صورت درد شدید و بروز سایر عوارض با اورژانس 115 تماس تا تکنسین های اورژانس در کمترین زمان ممکن در بالین مصدوم حاضر شوند.

وی گفت: همچنین اگر خودتان یا یکی از عزیزان یا اطرافیانتان در این مراسم دچار آسیب های چشمی یا پوستی شد، تا جایی که می توانید سریع عمل کرده و به دیلیل پیشگیری از ایجاد عفونت های پوستی به هیچ عنوان به آن ها اجازه ندهید محل سوختگی را با دست بمالند یا چیزی روی آن قرار دهند و با اورژا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل اورژانس 115 چهارمحال و بختیاری در چهارشنبه سوری

آماده باش کامل اورژانس 115 چهارمحال و بختیاری در چهارشنبه سوری