مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 20:552023-03-14سياسي

گزارش های دیوان محاسبات مبنای تصمیم گیری های اقتصادی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه هیأت عمومی دیوان محاسبات کشور به منظور بررسی پیشنهاد های مربوط به فرآیند تهیه، تصویب و ارائه گزارش تفریغ بودجه سال 1401 کل کشور با حضور سید احمدرضا دستغیب رییس کل، - رییس کل دیوان محاسبات کشور، گفت: گزارش های دیوان محاسبات باید مبنای تصمیم گیری های اقتصادی باشد و براساس آن ارزیابی عملکرد از مسئولیت های مدیران صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه هیأت عمومی دیوان محاسبات کشور به منظور بررسی پیشنهاد های مربوط به فرآیند تهیه، تصویب و ارائه گزارش تفریغ بودجه سال 1401 کل کشور با حضور سید احمدرضا دستغیب رییس کل، دادستان و معاونان و مستشاران این نهاد نظارتی برگزار شد.

دستغیب در این جلسه ضمن تأکید بر اثرگذاری و لزوم ارائه به موقع و گزارش تفریغ بودجه، اظهار کرد: گزارش های دیوان محاسبات باید مبنای تصمیم گیری های اقتصادی باشد و براساس آن ارزیابی عملکرد از مسئولیت های مدیران صورت بگیرد.

وی با اشاره به پیشرفت های گزارش دهی طی سال های اخیر در دیوان محاسبات، ادامه داد: گزارش های دیوان را باید آسیب شناسی کرد و به این سؤال پاسخ داد که چرا برخی از این گزارش ها قابلیت بهره برداری از سوی تصمیم سازان و نهاد های تصمیم گیر را نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش های دیوان محاسبات مبنای تصمیم گیری های اقتصادی باشد

گزارش های دیوان محاسبات مبنای تصمیم گیری های اقتصادی باشد