مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 10:502023-03-15فرهنگي

تازه ترین آلبوم میلاد کیایی منتشر شد/ «به یاد گل ها» در بازار


آلبوم «به یادگل ها» با آهنگسازی و تنظیم میلاد کیایی و خوانندگی سروش مظفری یکی از تازه ترین آثار منتشرشده در بازار موسیقی است که در روزهای پایانی سال 1401 در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

- آلبوم به یادگل ها با آهنگسازی و تنظیم میلاد کیایی و خوانندگی سروش مظفری یکی از تازه ترین آثار منتشرشده در بازار موسیقی است که در روزهای پایانی سال 1401 در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به یادگل ها عنوان یکی از تازه ترین آلبوم های منتشر شده در روزهای باقیمانده از سال 1401 است که به آهنگسازی و تنظیم میلاد کیایی، دکلمه فاطمه آل عباس و خوانندگی سروش مظفری توسط نشر راوی پیش روی شنوندگان قرار گرفته است.

رضا مهدوی تهیه کننده این آلبوم درباره این اثر نوشته است: مجموعه به یاد گل ها سعی و کوشش جناب استاد میلاد کیایی از چهره های سرشناس عرصه موسیقی در مسیر زندگانی است که بخشی از حاصل عمر شریف خود را با نهایت توجه به نغمگی و گوش آشنایی مردمانی که با گوش هوش جان می شنوند، طراوتی تازه در فرهنگ شنیداری موسیقی ایران مهیا می سازد.

این هنرمند بخشی از تاریخ موسیقی معاصر و سرشار از هوش و خاطره و دقت نظر اجتماعی – هنری هستند که با درک و دریافت منحصر و برخوردار از روابط عمومی قوی این مهم نیز باعث شده در تک نوازی سنتور و در اجراهای گروهی و آهنگسازی، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین آلبوم میلاد کیایی منتشر شد/ «به یاد گل ها» در بازار

تازه ترین آلبوم میلاد کیایی منتشر شد/ «به یاد گل ها» در بازار