مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 11:252023-03-14اقتصادي

اجازه تخلف و دریافت جریمه برای تحقق بودجه منطقی نیست


این که تخلف انجام شود و در ازای آن پول داده شود اصلاً صحیح نیست و درآمدهای حاصل نشان می دهد که مبالغ اخذ شده برای این جرایم بسیار بالا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب کاشانی خزانه دار شورای شهر تهران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد دی و بهمن ماه شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران مبلغ 50 هزار میلیارد تومان بودجه خود را در سال جاری به تصویب رساند که 83 درصد از درآمدها محقق شده است.

وی ادامه داد: در یازده ماهه منتهی به من ماه مجموعه منابع نقدی و غیرنقدی حدود 46 هزار میلیارد تومان بوده است که 92 درصد از کل بودجه محقق شده است.

کاشانی گفت: در بحث وصولی قطعی در فصل درآمدها باید 38 میلیارد تومان وصول می شد که 42 میلیارد تومان محقق شده است که تخفیف های 40 درصدی شهرسازی علت آن است.

خزانه دار شورای شهر تهران گفت: برخی از عوارض هنوز دریافت نشده است و با وجود اینکه در پایان سال قرار داریم برخی از ردیف های درآمدی که می توانستیم روی آنها حساب کنیم صفر مانده است و نباید روی درآمد از تخفیف ها تنها حساب کنیم.

کاشانی با بیان اینکه برای حذف پارکینگ و قطع اشجار پول داده می شود گفت: اینکه تخلف انجام شود و در ازای آن پول داده شود اصلاً صحیح نیست و درآمدهای حاصل نشان می دهد که مبالغ اخذ شده برای این جرایم بسیار بالا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تخلف و دریافت جریمه برای تحقق بودجه منطقی نیست

اجازه تخلف و دریافت جریمه برای تحقق بودجه منطقی نیست