مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 13:452023-03-15سياسي

با قبح شکنی واحد های صنفی که پوشش نامتناسب داشته باشند برخورد سخت می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوروزی، رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا در مراسم اختتامیه سومین دوره رویداد ملی دانشجویی مدآفرین که از سوی بسیج اصناف کشور و در کوروش مال برگزار شد، - رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا گفت: پلیس با فروشندگان واحد های صنفی که پوشش نامتناسب و نامتعارف داشته باشند برخورد سخت خواهد کرد؛ البته ما نمی خواهیم هیچ واحد صنفی تعطیل شود، اما با قبح شکنی ها برخورد سخت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوروزی، رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا در مراسم اختتامیه سومین دوره رویداد ملی دانشجویی مدآفرین که از سوی بسیج اصناف کشور و در کوروش مال برگزار شد، گفت: هر کجا جوانان و صاحبان راندیشه وارد شده اند حماسه آفرین بوده اند و بنده از این حیث از متولیان برگزاری درویداد مدآفرین قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه امروز فرهنگ کشور مور هجمه دشمنان قرار گرفته اما با وجود این هجمه ها، بالای 70 درصد از مردم کشورمان پوشش حجاب خود را رعایت می کنند، تصریح کرد: بی حجابی و بداخلافی تنها در برخی نقاط فراوانی دارد ولی در سایر نقاط مشکل حجاب و عفاف نداریم.

نوروزی اظهار کرد: اینکه ما نتوانستیم مد ایرانی و اسلامی متناسب با زنان و مردان معرفی کنیم، دلیلش این است که نگاه فرهنگی بر نگاه اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با قبح شکنی واحد های صنفی که پوشش نامتناسب داشته باشند برخورد سخت می کنیم

با قبح شکنی واحد های صنفی که پوشش نامتناسب داشته باشند برخورد سخت می کنیم