مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 21:552023-03-04ورزشي

دبیر: وظیفه ام دفاع از حق کشتی است/ به عملکرد فدراسیون نمره 11 می دهم


  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در مورد اینکه چه نمره ای به عملکرد فدراسیون کشتی می دهد گفت: - رییس فدارسیون کشتی گفت: به عنوان سکاندار ورزش اول کشور، وظیفه ام دفاع از کشتی است.

حداقل باید کاری کنم که 20 درصد حق کشتی را بگیرم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در مورد اینکه چه نمره ای به عملکرد فدراسیون کشتی می دهد گفت: نمره 11 را می دهم و دلیلش هم این است که ظرفیت کشتی خیلی بیش از این ها است و همیشه افسوس می خوردم که چرا کشتی نباید در جایگاه اصلی خود باشد و خدا را شکر توانستیم کار را کمی مدیریت کنیم.

وی در مورد اینکه چرا برای بودجه کشتی کشور وارد چالش با مسئولان می شود گفت: من سکاندار کشتی کشورم و باید از حق آن دفاع کنم، حداقل باید کاری کنم که 20 درصد حق کشتی را بگیرم.

دبیر افزود: خیلی از افراد در وزارت ورزش و جوانان تفکرات قدیمی خود را حفظ کرده اند، اما من سعی می کنم که با اعداد و ارقام جواب آن ها را بدهم.

رییس فدراسیون کشتی اظهار داشت: بیش از 82 درصد مدال های جهان و المپیک ورزش ایران را کشتی گرفته است، اما به عنوان مثال کمیته ملی المپیک، یک و نیم میلیارد به کشتی داده اند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر: وظیفه ام دفاع از حق کشتی است/ به عملکرد فدراسیون نمره 11 می دهم

دبیر: وظیفه ام دفاع از حق کشتی است/ به عملکرد فدراسیون نمره 11 می دهم