مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 15:002023-03-11اقتصادي

91 درصد واحدهای تولیدی استان اردبیل فعال است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 91 درصد واحدهای تولیدی استان اردبیل فعال است و اشتغال و جریان تولید در آنها رونقی مضاعف پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی بعد از ظهر شنبه در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل با داشتن یک هزار و 189 واحد تولیدی در سال های اخیر شرایط مناسب تحول صنعتی را پشت سر گذاشته و در اکثر محصولات تولیدی کشور جایگاهی ممتاز به دست آورده است.

وی با بیان اینکه امسال احیای 70 واحد راکد در دستور کار بوده است، تصریح کرد: تنها 28 واحد راکد صنعتی قابل احیا داریم که تلاش خواهیم کرد در سال آینده همه آنها را وارد مدار تولید کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه 60 درصد محصولات صادراتی استان، محصولات صنعتی هستند، گفت: صادرات محصولات صنعتی در این استان شتاب بیشتری گرفته و ما در تولید و عرضه محصولات با کیفیت گام های مؤثری را برداشتیم.

صادقی افزود: در تولید لاستیک رادیال 35 درصد نیاز کشور را تأمین می کنیم و در تولید و عرضه محصولات سلولزی، ام.

دی.

اف و پارکت نیز این استان صاحب برند است و در نیمه اول سال آینده با بهره برداری از واحدهای در حال احداث 35 درصد این محصولات را در کشور تولید و روانه بازار مصرف می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

91 درصد واحدهای تولیدی استان اردبیل فعال است

91 درصد واحدهای تولیدی استان اردبیل فعال است