مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 16:352023-03-12سياسي

مجازات حبس و شلاق در انتظار اخلالگران چهارشنبه آخر سال


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان گفت: افرادی که حرکات غیرمتعارف در چهارشنبه سوری انجام دهند شامل اخلال در نظم عمومی بوده که علاوه بر 74 ضربه شلاق، - ایسنا/اصفهان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان گفت: افرادی که حرکات غیرمتعارف در چهارشنبه سوری انجام دهند شامل اخلال در نظم عمومی بوده که علاوه بر 74 ضربه شلاق، از 3 ماه تا یک سال مجازات حبس دارند.

سید عباس بارودکو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در شهر اردستان تمهیدات لازم برای چهارشنبه آخر سال با همکاری نیروی انتظامی شهرستان و دیگر دستگاه ها برای امنیت شهروندان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه طبق ماده 492 قانون مجازات اسلامی صدمه به هر شخص دیه و قصاص را به همراه دارد، گفت: نگهداری مواد محترقه برابر بند ب ماده 12 قانون مجازات قاچاق اسلحه، مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز محکومیت 6 ماه تا 2 سال حبس برای فرد ایجاد می کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان گفت: افرادی که حرکات غیر متعارف در چهارشنبه سوری انجام دهند شامل اخلال در نظم عمومی بوده که طبق ماده 618 قانون مجازات اسلامی علاوه بر 74 ضربه شلاق، از 3 ماه تا 1 سال حبس مجازات دارد.

بارودکو از خانواده ها خواست فرزندان خود را از خطرات مواد محترقه و آتش زا آگاه کنند زیرا همراهی خانواده ها و قانون مداری شهروندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات حبس و شلاق در انتظار اخلالگران چهارشنبه آخر سال

مجازات حبس و شلاق در انتظار اخلالگران چهارشنبه آخر سال