مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 16:062023-03-07اجتماعي

برخورد قاطع با قانون شکنان در دستورکار پلیس/ آغاز فعالیت قرارگاه نوروزی


پلیس برای برقراری نظم و امنیت در سطح شهر در کنار مردم است و با افرادی که بخواهند از مرز قانون عبور کنند، قطعاً برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، پیش از ظهر امروز قرارگاه نوروزی 1402 با شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای با حضور سردار احمدرضا رادان رییس پلیس کشور و جمعی از مسئولان مربوطه به صورت ارتباط تصویری برگزار و در این قرارگاه در ارتباط با تامین نظم و امنیت در سراسر کشور با توجه به ایام پایانی سال 1401، چهارشنبه آخر سال، کنترل ترافیک و تسهیل در رفت و آمد ها قبل سال و حین ایام نوروز، کنترل و رصد مرزها و اهتمام به هوشمندسازی و .

بحث و گفت و گو شد.

*اهمیت برگزاری قرارگاه نوروزی 1402 سردار احمدرضا رادان در این قرارگاه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان المعظم گفت: خدمت تمامی فرماندهان انتظامی و مرزبانی در سراسر کشور به واسطه اقدامات، تلاش های شبانه روزی و مجاهدت ها خداقوت و خسته نباشید عرض می کنم ان شاءالله همه شما عزیزان در این ماه مبارک جزو سربازان امام عصر(عج) قرار بگیرید.

وی به اهمیت برگزاری قرارگاه نوروزی 1402 اشاره کرد و ادامه داد: این قرارگاه برای همراهی مردم در ایام نوروز 1402 تشکیل شده و بحمدالله گزارشات ارائه شده در این راستا حاکی از تلاش ها، فعالیت ها و آمادگی پلیس برای ورودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با قانون شکنان در دستورکار پلیس/ آغاز فعالیت قرارگاه نوروزی

برخورد قاطع با قانون شکنان در دستورکار پلیس/ آغاز فعالیت قرارگاه نوروزی