مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 10:502023-03-11اقتصادي

اسکله های پارکینگ صیادی در بندر آبادان احداث می شود


معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران گفت: اسکله های پارکینگ بندر صیادی آبادان به عنوان یکی از مطالبات جدی صیادان آبادانی و در راستای تامین امنیت شناورهای صیادی و توسعه گردشگری احداث می شود.

- ایسنا/خوزستان معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران گفت: اسکله های پارکینگ بندر صیادی آبادان به عنوان یکی از مطالبات جدی صیادان آبادانی و در راستای تامین امنیت شناورهای صیادی و توسعه گردشگری احداث می شود.

سیدمصطفی بهشتیان در حاشیه مراسم پروژه احداث اسکله های پارکینگ فاز 2 بندر صیادی آبادان اظهار کرد: فاز یک این پروژه شامل اسکله و جایگاه تخلیه صید است که به وسعت یک هزار متر مربع ساخته شده و در حال ارائه خدمات به جامعه صیادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اهداف اجرای پروژه اسکله های پارکینگ صیادی در بندر آبادان را تامین امنیت دریانوردی و توسعه گردشگری مطرح کرد و در خصوص جزییات مشخصات فیزیکی طرح افزود: این پروژه شامل تهیه مصالح و اجرای اسکله های شمع و عرشه بتنی به طول حدود 447 متر و عرض پنج متر و همچنین دو عدد پل دسترسی هر یک به طول حدود 51 متر و به عرض پنج متر است.

بهشتیان عنوان کرد: براساس برآوردهای صورت گرفته مبلغ اولیه قرارداد عملیات اجرایی 129 میلیارد تومان است که امیدواریم با کمک مقامات استانی، پیگیری نمایندگان مردم آبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکله های پارکینگ صیادی در بندر آبادان احداث می شود

اسکله های پارکینگ صیادی در بندر آبادان احداث می شود