مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 13:402023-03-15اجتماعي

تمهیدات ترافیکی بهشت زهرا برای پنجشنبه و جمعه آخر سال


رییس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات ترافیکی برای پنجشنبه و جمعه آخر سال گفت: در سنوات گذشته جریان ترافیکی این منطقه متراکم بوده است و برای کنترل ترافیک تمام امکانات بهشت زهرا تجهیز شده است و شبکه معابر تکمیل شده است.

وی ادامه داد: تمامی اقدامات برای جمعیتی که در این دو روز به بهشت زهرا می آیند کفایت نمی کند و شهروندان باید همکاری لازم را داشته باشند و از آنها می خواهیم تنها به مجموعه مراجعه و فاتحه ای بخوانند و آنجا را ترک کنند و از برگزاری هرگونه مراسم پخش نذورات و عزاداری کردن خودداری کنند.

حمیدی گفت: همچنین از شهروندان می خواهیم تا از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، پارکینگ هایی برای تردد خودروها در بهشت زهرا تعیین شده است و از شهروندان می خواهیم تا این اقدامات را انجام دهند تا بتواند ترافیکی منظم تر و اتلاف وقت کمتری برای شهروندان داشته باشیم.

وی با اشاره به بودن 24 ساعته دربهای بهشت زهرا گفت: توصیه من به شهروندان این است که شب هم به بهشت زهرا مراجعه کنند به لحاظ امنیتی و ترافیکی تمام تمهیدات لازم پیش بینی شده است و هیچ مشکلی برای ورود شهروندان به بهشت زهرا نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی بهشت زهرا برای پنجشنبه و جمعه آخر سال

تمهیدات ترافیکی بهشت زهرا برای پنجشنبه و جمعه آخر سال