مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 12:252023-03-11بين الملل

دو شروط عربستان برای عادی سازی با رژیم صهیونیستی


دو روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال به این نتیجه مشترک رسیدند که عربستان و آمریکا در حال انجام مذاکراتی درباره خواسته ریاض در ازای عادی سازی روابط با اسراییل در چارچوب «توافقنامه های ابراهیم» در سال 2020 هستند که با کشورهای امارات و .

- دو روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال به این نتیجه مشترک رسیدند که عربستان و آمریکا در حال انجام مذاکراتی درباره خواسته ریاض در ازای عادی سازی روابط با اسراییل در چارچوب توافقنامه های ابراهیم در سال 2020 هستند که با کشورهای امارات و بحرین امضا شدند و در ادامه مراکش نیز این توافقنامه را امضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال به نقل از برخی افراد آگاه در مذاکرات جاری میان ریاض و واشنگتن نوشتند، ریاض در ازای عادی سازی روابط خود با تل آویو، خواستار تضمین های امنیتی آمریکا برای خود و حمایت از توسعه برنامه های هسته ای غیرنظامی اش است.

روزنامه وال استریت ژورنال پیش بینی کرد که این دو شرط مانعی در مذاکرات امضای توافقنامه باقی بماند چراکه برخی نمایندگان آمریکایی احتمالا با آن مخالفت می کنند و یکی از دلایلش این است که این نوع توافق موجب افزایش تنش با ایران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو شروط عربستان برای عادی سازی با رژیم صهیونیستی

دو شروط عربستان برای عادی سازی با رژیم صهیونیستی