مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 14:002023-03-11سياسي

جایزه البرز به سمت حمایت از دانش بنیان ها می رود


در آیین گرامیداشت شصتمین سالگرد تأسیس بنیاد فرهنگی البرز به هدایت این جایزه به مسیر حمایت از شرکت های دانش بنیان و ضرورت توسعه وقف علمی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شصتمین سالگرد تأسیس بنیاد فرهنگی البرز با حضور 60 تن از دانشمندان و نخبگانی که در طول ادوار مختلف از جایزه البرز و حمایت های مالی این بنیاد برخوردار شده اند، عصر جمعه، 19 اسفند ماه در هتل بین المللی لاله برگزار شد.

بنابر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی در این آیین با اشاره به سابقه شصت ساله فعالیت بنیاد فرهنگی البرز، اظهار کرد: موقوفه البرز روزبه روز پیشران تر و مولدتر فعالیت می کند، تلاش ما نیز بر این است که هر سال جوایز این بنیاد تقویت شود؛ چنان که در آغاز فعالیتم در سازمان اوقاف، میزان جوایز البرز 500 میلیون تومان بود، سال جاری به شش میلیارد تومان افزایش یافت و در سال آینده میزان جوایز به قریب 9 میلیارد تومان خواهد رسید.

مهم آنست که همه این جوایز از محل توسعه درآمدهای بنیاد البرز تأمین می شود؛ چراکه مرحوم حسینعلی البرز اجازه نداده است که مال غیر بر اموال بنیاد افزوده شود.

بردن جایزه البرز به سمت حمایت از شرکت های دانش بنیان رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حرکت علمی معنای جدی تری در کشور یافته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه البرز به سمت حمایت از دانش بنیان ها می رود

جایزه البرز به سمت حمایت از دانش بنیان ها می رود