مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 09:202023-03-18اقتصادي

با هرگونه احتکار و افزایش کاذب قیمت ها برخورد می کنیم


دادستان بندرعباس از تشکیل 37 گشت نظارت بر بازار با مشارکت تعزیرات، صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و نیروی مقاومت بسیج با هماهنگی و نظارت معاونت حقوق عامه دادستانی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان دادستان بندرعباس از تشکیل 37 گشت نظارت بر بازار با مشارکت تعزیرات، صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و نیروی مقاومت بسیج با هماهنگی و نظارت معاونت حقوق عامه دادستانی خبر داد.

علیرضا احمدی منش صبح امروز (27 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در راستای نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان، 37 گشت نظارت بر بازار با مشارکت تعزیرات، صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و نیروی مقاومت بسیج با هماهنگی و نظارت معاونت حقوق عامه دادستانی تشکیل شده است.

وی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: با توجه به دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر لزوم نظارت دستگاه قضایی بر بازار و کنترل قیمت ها و همچنین در راستای اجرای طرح از فجر تا فطر مقرر شده است، گشت های مشترک نظارتی شامل تعزیرات حکومتی، نیروی مقاومت بسیج، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و بازرسین صمت تحت نظارت معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان به صورت مستمر وضعیت بازار را رصد و کنترل کنند تا از گران فروشی و تحمیل فشارهای مضاعف بر مردم جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هرگونه احتکار و افزایش کاذب قیمت ها برخورد می کنیم

با هرگونه احتکار و افزایش کاذب قیمت ها برخورد می کنیم