مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 14:352023-03-13اجتماعي

افتتاح 6 پروژه حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه 17


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در چهل و پنجمین رویداد امید و افتخار 23 پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی شهرداری منطقه توسط حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رضا شنگی شهردار منطقه و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان .

- 6 پروژه حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 17 در چهل و پنجمین رویداد امید و افتخار به همراه پروژه های دیگر افتتاح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در چهل و پنجمین رویداد امید و افتخار 23 پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی شهرداری منطقه توسط حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رضا شنگی شهردار منطقه و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ارشد شهری و منطقه ای افتتاح شد.

پروژه هایی که در ذیل این برنامه در بخش حمل و نقل و ترافیک افتتاح شد، شامل موارد زیر است: پیاده رو سازی، ساماندهی واصلاح هندسی خیابان یافت آباداصلاح هندسی مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید چراغی ورودی خیابان برادران شهید حسنی به همراه پهلوگاه ایستگاه اتوبوسبازگشایی کندرو غربی شهید نواب صفویاصلاح هندسی چراغی (زیر پل یارجانی)اصلاح پیاده رو سازی، مناسب سازی و اصلاح هندسی ضلع شرقی خیابان سجاد شمالیراه اندازی دو کانکس خانه دوچرخه گفتنی است علاوه بر این پروژه ها، پروژه های دیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 6 پروژه حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه 17

افتتاح 6 پروژه حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه 17