مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 09:002023-03-15اجتماعي

برنامه ریزی برای جابجایی 407 هزار مسافر نوروزی در آذربایجان شرقی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای تسهیل سفرهای نوروزی در استان، از تخصیص 407 هزار صندلی برای جابجایی مسافران نوروزی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای تسهیل سفرهای نوروزی در استان، از تخصیص 407 هزار صندلی برای جابجایی مسافران نوروزی خبر داد.

جبارعلی ذاکری در مراسم آغاز رزمایش ترافیکی و خدمات سفرهای نوروزی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان، اظهار کرد: در بخش حمل و نقل جادهای، 187 هزار صندلی اتوبوس، در ریلی 110 هزار صندلی و در هوایی 110 هزار صندلی برای جابجایی مسافران نوروزی در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: در حوزه گردشگری نیز حدود 30 هزار تخت برای اسکان مسافران نوروزی که قصد اقامت در استان را دارند آماده شده که امیدواریم با تمهیدات اتخاذ شده، خاطره خوش در ذهن مسافران از تبریز و استان به یادگار بماند.

ذاکری با بیان این که استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، گفت: پیش بینی ما، افزایش تعداد مسافران نوروزی در تعطیلات امسال است و از همین امروز، دستگاه های استان در جاده ها، داخل شهر و مکان های اقامتی و خدماتی آماده ارائه خدمات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای جابجایی 407 هزار مسافر نوروزی در آذربایجان شرقی

برنامه ریزی برای جابجایی 407 هزار مسافر نوروزی در آذربایجان شرقی